پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150671
امضاي وزير نيرو روي تعرفه‌هاي جديد برق
تاریخ انتشار : 1393/12/12 13:18:38
نمایش : 1727
وزير نيرو تعرفه‌هاي جديد برق با احتساب ۱۰ درصد افزايش قيمت در بخش خانگي و ۲۰ درصد افزايش قيمت در بخش صنعتي را به تمامي شرکت‌ها و ادارات برق ابلاغ کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پس از افزايش قيمت برق در اسفند ماه سال گذشته در قالب اجراي فاز دوم قانون هدفمندي يارانه ها و پس از آن تعيين عوارض ۳ توماني مصرف برق، اسفند ماه سال جاري هم بهاي اين حامل انرژي بار ديگر براي مشترکان خانگي ۱۰ درصد افزايش يافت.

بر اين اساس با گذشت حدود ۲ هفته از آغاز اجراي مصوبه افزايش قيمت برق مشترکان خانگي، صنايع و کشاورزي، تعرفه هاي اين افزايش قيمت به طور رسمي توسط حميد رضا چيت چيان وزير نيرو به تمامي شرکت هاي توزيع برق در استان‌هاي مختلف کشور ابلاغ شد.

در اين تعرفه برق هزينه و نحوه محسابه صورت حساب برق مشترکان برق خانگي به اين شکل محاسبه خواهد شد که کل مصرف اوج بار در دوره در عدد ۴۰۹ ريال ضرب خواهد شد که اين براي مشترکان يکه داراي لوازم خانگي سه زمانه هستند در عدد ۲۰۵ ريال و براي مشترکاني که داراي لوازم خانگي دو زمانه هستند در عدد ۸۲ ريال ضرب خواهد شد.

از سوي ديگر بهاي برق مشترکان جانباز ۲۵ درصد و بيشتر در مناطق عادي و گرمسير به ترتيب با کسر ۸۰ و ۱۰۰ کيلووات ساعت از متوسط مصرف ماهانه انرژي برق آنها محاسبه خواهد شد.

علاوه بر اين، بهاي برق مصرفي مشترکان صنعتي در ماه‌هاي تير، مرداد و شهريور ۲۰ درصد افزوده مي شود ضمن آنکه بهاي برق اين دسته از مشترکان که روي ولتاژ ۴۰۰ و ۲۳۰ کيلو ولت هستند با کسر ۱۰ درصد و روي ولتاژ ۱۳۲، ۶۶ و ۶۳ با کسر ۶ درصد محاسبه و دريافت خواهد شد.

جدوال قيمت‌گذاري برق مشترکان خانگي، صنعتي و کشاورزي و مصارف عمومي به شرح ذيل است:

 

55.jpg

 


برق


برق

 

برق

 

 

برق

 

برق

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html